Stappenplan van Sally®

Stap mee in onze wereld.

Wil je weten hoe wij te werk gaan?

Bekijk de video of
bekijk het stappenplan hieronder

⬇️

1. Kennismaking

Met een kop koffie is het altijd goed om elkaar te leren kennen. Hiermee leggen wij een belangrijke basis om de samenwerking vorm te geven.

2. Meer de inhoud in

Nadat we de eerste stappen hebben gezet, zullen wij de huidige regelingen inhoudelijk presenteren/doornemen. 

    Naar medewerkers toe

    Presentatie

    Tijdens de presentatie voor de medewerkers leggen we de huidige voorzieningen uit. Dus wat is er geregeld bij bijvoorbeeld ouderdom, overlijden of ziekte. Welke keuzes kan ik zelf maken? Ook de werkwijze van het Sally traject wordt uitgelegd.

     
     

      Persoonlijk gesprek

      Met iedere medewerker bespreken we gedurende één uur persoonlijk zijn financiële gezondheid. Een mooi overzicht van het huishoudboekje met alle inkomsten en uitgaven.   

      Het begint met inzicht.

      We verzamelen eerst zoveel mogelijk informatie. Je hebt misschien pensioen opgebouwd bij meerdere werkgevers, je betaalt huur of je hebt een hypotheek, een partner met salaris en pensioenopbouw… Al deze gegevens verzamelen we gemakkelijk en snel met de OCKTO-app.  

      Begrip 

      Als we alle informatie hebben verzameld, helpen we jou het te begrijpen. Je gaat zien wat jouw inkomsten zijn, wat je uitgaven zijn. Nu… later… of bij overlijden. Wij helpen je daarbij! 

        Persoonlijk advies

        Na het individuele gesprek bespreken we met de medewerker of er nog aanvullende informatie nodig is. Deze zal in overleg worden aangeleverd en verwerkt. Met inzicht en begrip komt de actie. Je krijgt dé bevestiging dat jouw financiën goed zijn geregeld en het advies aan welke knoppen je kan draaien. Dit is het moment waarop we samen antwoord kunnen geven op al jouw vragen.

        Kan jij vervroegd met pensioen? Kan jij minder werken? Met financiële gezondheid krijg jij de kans om jouw eigen werkgeluk te creëren. Sally komt met adviestips!

         

          De adviestips worden telefonisch en met “schermdelen” nader persoonlijk besproken met de medewerker. 

          Check ons statement